حلقه کتابخواني خوانش "طرح کلي انديشه اسلامي در قرآن کريم " در شهر راز

حلقه کتابخوانی خوانش "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم " در شهر راز

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
حلقه کتابخواني خواهران فعال مسجدي و فرهنگي شهر راز با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي و خوانش بخشي از مجموعه ارزشمند "طرح کلي انديشه اسلامي در قرآن کريم " برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نشست کتابخوانی فعالان فرهنگی شهر راز  با محوریت خوانش  "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم "  با حضور حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی برگزار شد و در این نشست ضمن خوانش بخشی از این کتاب، حاضران  در این خصوص تبادل نظر کردند.

 

حجت الاسلام پاکدامن، ضمن خوانش بخش اول جلسه چهاردهم از این کتاب با سرفصل "فلسفه نبوت" ، مطالبی در خصوص محتوای قرائت شده ارائه کرد و گفت:  انسان بی نهایت طلب است و بی نهایت را مطالبه می کند، اما توان دستیابی به آن را ندارد، که قرار گرفتن  در این راه و رسیدن  به بی نهایت، نیاز به پیامبر دارد.

 

در این نشست همچنین افراد حاضر برداشت ها و تحلیل های خود را به صورت کاربردی با مسایل فرهنگی که در محله و منطقه خود  با آن موجه می شوند و نیز تلاش های دشمنان و غربی ها برای تضعیف مبانی اسلامی و مقابله با شعائر دینی، بیان کردند.

 

گفتنی است، افراد حاضر جمعی از معلمان و مروجین کتابخوانی بودند که در پناه مسجد به صورت جمعی کتاب می خوانند.

همچنین ویژه دختران نوجوان نیز حلقه کتابخوانی با خوانش کتاب" ستاره ها چیدنی نیستند" در جوار مزار شهدای گمنام شهر  راز برگزار می شود.

 

پایان/